Ofte stillede spørgsmål

Find svar på de spørgsmål, vi oftest får stillet til vores produkter, ordre og købsoplevelse.

Vi er altid behjælpelige med spørgsmål, så hvis du ikke finder svar,
kan du selvfølgelig rette henvendelse til WallStore.dk på mail eller telefon.

Levering

Kan jeg få et track and trace nummer?

Ja. Når du har modtaget en mail om, at din ordre er gennemført, kan du få tilsendt et track and trace nummer til din pakke.

Vi arbejder på en bedre løsning – i mellemtiden er du meget velkommen til at kontakte os.

Leverer I til andre lande end Danmark?

Nej, på nuværende tidspunkt, kan vi kun tilbyde leverering til kunder i Danmark.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er mellem 2 og 5 hverdage.

Vi bestræber os på, at eksekvere og afsende alle ordre så hurtigt som muligt, for at give kunden den bedste oplevelse.

I tilfælde af lav lagerbeholdning på et bestilt produkt, vil der være en produktionstid.

Hvad koster det, at få sendt varer?

Vi er glade for at svare ingenting! Det koster dig ikke en krone, at få leveret dine vare fra WallStore.dk.

Vi hader det selv, når der løber store leveringsomkostninger på en relativt lille ordre, så derfor har vi valgt at tilbyde gratis fragt til alle vores kunder i Danmark.

Vi håber til gengæld at du vil anbefale os, så vi kan køre endnu flere ordre igennem 😉

Hvordan pakkes plakaterne?

Vi pakker og afsender plakaterne i plakatæsker, der er beregnet til fragt af plakater og løsblade.

Vi dobbeltemballerer ikke dine plakater, og støtter i øvrigt Miljøvenlig pakning.

Miljøvenlig pakning

Kan jeg afhente mine varer?

Du kan desværre ikke afhente dine varer på adressen. Til gengæld tilbyder vi 100% gratis levering.

Jeg nåede ikke at hente min pakke i pakkeshoppen, hvad gør jeg?

Hvis varen ikke afhentes rettidigt i pakkeshoppen, og bliver returneret til os, vil den ekstra fragtomkostning blive pålagt kunden.

Returnering, fortrydelsesret og reklamation

Jeg har fortrudt mit køb - hvad gør jeg?

Det er du i din gode ret til. Du kan benytte din fortrydelsesret i op til 14 dage fra du har modtaget dine plakater.

Plakaterne skal sendes i egnet emballage til vores adresse, gerne ledsaget af en beskrivelse af, hvorfor varen returneres. 

Varerne skal være ubrugte og i samme stand, som da du modtog dem. Omkostninger til returfragt afholdes kunden (kr. 49,- der fratrækkes din bestilling).

For en hurtigere servicering, kan du bruge vores retur-formular, inden du sender varen retur.

Min plakat var ødelagt da jeg modtog den

Vi er kede af at høre, når vores kunder ikke har modtaget den forventede vare. Det er aldrig sjovt, at modtage en betalt vare der er ødelagt eller mangelfuld!

Vi hjælper dig med at få en ny vare tilsendt.

Du skal bruge reklamations-formularen her, hvor vi skal bruge følgende oplysninger om dit køb.

– Email-adressen, købet blev lavet med
– Dit ordrenummer
– Navn
– Tag et billede med din smartphone og vedhæft det.

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?

Straks efter bestilling bliver der automatisk afsendt en mail med en opsummering af dit køb til din email-adresse.

Hvis du ikke har modtaget en sådan, bedes du henvende dig til os med evt. ordrenummer, navn eller telefonnummer, så sender vi en ny mail til dig.

Har I modtaget min ordre?

Har du lavet en bestilling på webshoppen, vil du straks efter bestilling modtage en mail med detaljer om dit køb.

Har du ikke modtaget den, kan der være sket én af tre ting. Enten er mailen havnet i din spam-mappe eller også er der sket en fejl under dit køb. Måske har du tastet din email-adresse forkert.

Kontakt os på telefon eller mail, så får vi løst problemet hurtigst muligt.

Bestilling

Hvilke betalingskort kan jeg betale med?

Du kan i øjeblikket kun betale med VISA-dankort i shoppen. 

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?

Straks efter bestilling bliver der automatisk afsendt en mail med en opsummering af dit køb til din email-adresse.

Hvis du ikke har modtaget en sådan, bedes du henvende dig til os med evt. ordrenummer, navn eller telefonnummer, så sender vi en ny mail til dig.

Har I modtaget min ordre?

Har du lavet en bestilling på webshoppen, vil du straks efter bestilling modtage en mail med detaljer om dit køb.

Har du ikke modtaget den, kan der være sket én af tre ting. Enten er mailen havnet i din spam-mappe eller også er der sket en fejl under dit køb. Måske har du tastet din email-adresse forkert.

Kontakt os på telefon eller mail, så får vi løst problemet hurtigst muligt.

Generelt

Hvem står bag WallStore.dk?

WallStore er ejet af professionel fotograf

WallStore ejes og administreres af Kasper Lau, der også driver fotograf-virksomhed i Østjylland.

Mange af de billeder, du finder i shoppen, er altså fotograferet af en professionel fotograf, der har øje for det kompositoriske element samt teknikken bag. Det håber vi, kan ses i vores billeder.

Produkterne

Hvilket papir trykkes jeres plakater på?

Vi trykker vores plakater på 170g svanemærket satin papir. Svanemærkningen er din garanti for et bæredygtigt produkt. Træerne til papirproduktionen er fra Skandinaviske skove, og der plantes nye træer hver gang et fældes.

Papirtypen er nøje udvalgt på baggrund af bæredygtighed, fleksibilitet og kvalitet.

Kan jeg bestille plakaterne i specialmål?

På nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke tilbyde at producere plakater i specialmål. Til gengæld er vi godt dækket ind på størrelser fra A4 op til B1 og i visse tilfælde større.

Hvilken størrelse plakat passer til mig?

Det er selvfølgelig helt individuelt, hvor stor en plakat et rum eller indretning kan bære.

Du kan bruge vores størrelsesguide til hjælp og inspiration til størrelserne.

Sælger I rammer?

Nej, vi sælger i øjeblikket ikke rammer på vores webshop.

Derimod har vi en klar anbefaling til, at man køber HOEI rammer til sine plakater. Disse fås i flere typer, og kan købes i mange detailhandler.